Det er med stor glæde, vi kan præsentere endnu en forstærkning til Frederikshavn White Hawks. Det er 26-årige Jared Freadrich, der har skrevet en et-årig aftale med klubben. Jared Freadrich er back, og spillede i sidste sæson for den hæderkronede franske klub, Amiens.

Canadieren er opvokset i barndomsklubben Calmrose Kodiaks, og har herefter været forbi flere andre canadiske klubber og blandt andet Universit. of Alberta, hvor han var tilknyttet i fire sæsoner.

White Hawks træner Fredrik Johansson udtaler følgende om Jared Freadrich.

-Vi har fået gode anbefalinger på Jared, og jeg har talt med flere af de trænere han har haft tidligere. De taler alle godt om ham, og jeg er overbevist om, at vi har fundet den spiller vi har søgt efter. Jared er en offensiv back, han er god på skøjterne, og så har han et godt skud. Han er en spiller der er god til at sætte spillet hurtigt i gang, hvilket er den måde vi gerne vil spille på. Han har en god indstilling til det at vinde ishockeykampe, og han kommer ind i omklædningsrummet med en god karakter, som er vigtig for gruppen, siger Fredrik Johansson.

Selv siger Jared Freadrich.

-Jeg er virkelig glad for, at få muligheden for at spille for Frederikshavn White Hawks. Jeg har haft nogle rigtig gode snakke med Kasper Kristensen og Frederik Johansson, og de har talt godt om det hele. Det glæder jeg mig til at blive en del af. Jeg har også lidt kendskab til dansk ishockey, da et par af mine venner har spillet i Danmark. De har talt godt om landet og kulturen, så jeg glæder mig enormt meget til at lære Danmark at kende. Jeg håber, jeg kan være med til at hjælpe holdet til at få en succesrig sæson, og ser frem til at komme til byen inden længe, lyder det fra Jared Freadrich.

Vi glæder os også til at byde ham velkommen, og trøje nummer 27 hænger allerede klar til klubbens nye canadier.

Få nyt fra White Hawks i din indbakke PRESSEMEDDELELSE: Fysisk stærk svensker til White Hawks