25-årige Christopher Frederiksen takker af for denne gang i Frederikshavn White Hawks. Efter hans bedste sæson i Metal Ligaen nogensinde, hvor det blev til 43 point i 47 kampe, har udlandet fået øjnene op for Christophers store talent.

Vi er naturligvis kede af at miste Christopher, men er glade på hans vegne over, at han nu får lov at prøve et udlandseventyr. Vi vil naturligvis følge hans karriere i udlandet tæt, og der er altid plads til Christopher i White Hawks, når han ønsker at vende hjem igen. Vi har kun positive ting at sige om Christopher, både som person og spiller.

Selv siger Christopher Frederiksen.

-Jeg har altid været glad for at spille i Frederikshavn. Jeg håber det bedste for holdet og klubben i fremtiden. Jeg vil takke alle i og omkring klubben, og naturligvis en stor tak til fansene for støtten. Det kan jo være vi ses igen.

Der skal hermed lyde et stort held og lykke i fremtiden til Christopher, og en stor tak for de mange flotte kampe i den hvide White Hawks trøje.

White Hawks-fans lancerer støttetrøjer PRESSEMEDDELELSE: To nye i White Hawks trøjen