Frederikshavn Havn fortsætter som hovedsponsor i Frederikshavn White Hawks. Parterne underskrev aftalen inden COVID-19 lukkede Danmark, men har ventet med at offentliggøre nyheden i respekt for, at der var vigtigere ting på dagsordenen.

- Vi har været hovedsponsor siden 1. januar 2017, og vi er yderst tilfredse med samarbejdet. Vores mål er ikke mindst at øge kendskabet til Frederikshavn Havn nationalt, og her vurderer vi, at White Hawks er den perfekte ambassadør med massiv omtale i landets medier. Jeg er slet ikke i tvivl om, at havn og hockey er to af de ting, som fleste danskere forbinder Frederikshavn med, så vi matcher hinanden fint, siger adm. direktør Mikkel Seedorff Sørensen, Frederikshavn Havn A/S.

Havnedirektøren føler også, at synligheden i White Hawks er vigtig i bestræbelserne på, at især unge mennesker har et forhold til Frederikshavn Havn og de virksomheder, som ligger på havnen.

- Rekruttering af kvalificerede medarbejdere er afgørende, hvis vi skal klare os i den øgede konkurrence nationalt og internationalt. Havnen og virksomhederne på havnen står måske ikke altid så skarpt i de unges bevidsthed. Det er en udfordring, som vi er nødt til at tage seriøst, og her føler vi, at partnerskabet med White Hawks gør en forskel. Virksomhederne på Frederikshavn Havn favner over mange faggrupper bl.a. smede og elektrikere i blå kedeldragter, projektledere, ingeniører, maskinmestre, direktører og ”Ole Opfinder-typer”, siger Mikkel Seedorff Sørensen, og det er vigtigt at vi gør opmærksom på mangfoldigheden af jobmuligheder lokalt.

I Frederikshavn White Hawk er Sales Manager René Jørgensen yderst tilfreds med forlængelsen.

- Hovedsponsorer hænger ikke på træerne – slet ikke i 2020, der har været præget af corona-krisen. Derfor er vi lykkelige for, at Frederikshavn Havn igen vil være med. Vi glæder os meget til sæsonen 2020/2021, som jo også byder på internationale kampe i Continental Cup. Her kan vores deltagelse måske hjælpe Frederikshavn Havn med at skabe endnu flere kontakter i udlandet, siger René Jørgensen.

Frederikshavn White Hawks offentliggjorde for nylig, at også Nordjyske Bank fortsætter som hovedsponsor.

SIDSTE CHANCE - spar oprettelsesgebyr på kr. 499,- Nye UNLIMITED fordele