Jonas Jakobsen har skrevet en to-årig kontrakt

Vi kan med glæde offentliggøre, at vi har skrevet en to-årig kontrakt med den 22-årige forward Jonas Jakobsen.

Jonas Jakobsen har, ud over en enkelt sæson som U 17 spiller i Vojens, spillet hele sin ishockeykarriere i Aalborg. Den nykårede danske mester har spillet både Continental Cup og Champions Hockey League for piraterne, hvor han debuterede på Metal Liga holdet tilbage i 2017-2018 sæsonen.

Jonas spiller med stor fysik, han har et godt skud, og kan tilføre en masse til det nye unge mandskab vi er ved at bygge op til de kommende sæsoner. En ung fyr, med masser af gåpåmod, og en spiller der er store udviklingsmuligheder i.

Selv siger den kommende White Hawks spiller følgende om sin nye kontrakt med høgene.

-Da jeg hørte om interessen fra Frederikshavn, så jeg det som en god mulighed. Jeg trængte til lidt luftforandring, og er taknemmelig for at Aalborg Pirates havde forståelse for min situation, og at vi dermed fandt en god løsning. Jeg ser det som en god mulighed for min egen udvikling at skulle spille i Frederikshavn, så det lå lige til højrebenet da interessen opstod. Jeg ser rigtig meget frem til at komme i gang for White Hawks, og selvom det selvfølgelig bliver underligt første gang jeg skal trække den hvide trøje på i Gigantium, så bliver det bare spændende at komme i gang, og blive en del af holdet, som jeg glæder mig meget til.

Vi ser meget frem til at indlemme Jonas Jakobsen i White Hawks truppen, hvor han bliver udstyret med nummer 93 på ryggen.

Træningskampe på plads METAL LIGAEN 2022/23 begynder 2. september