Vi skal herved meddele, at Rasmus Lahnaviik stopper i Frederikshavn White Hawks. Finnen spillede 17 kampe i den hvide trøje, hvor han scorede fire mål og lavede fem assister.

Sportschef Kasper Kristensen udtaler følgende om Rasmus Lahnaviiks stop i Frederikshavn.

-Vi har haft en god og konstruktiv dialog med Rasmus, og han har ikke følt, at han er faldet til i Frederikshavn, som han havde håbet. I den dialog har vi drøftet flere ting frem og tilbage, men er i enighed kommet frem til, at Rasmus stopper i klubben, og søger nye udfordringer et andet sted. Vi har været glade for Rasmus tid i klubben, og vi skilles som gode venner. Vi ønsker ham stort held og lykke videre i karrieren, lyder det fra sportschefen, der også ser ud i fremtiden.

-Vi sonderer naturligvis markedet hele tiden for eventuelle nye forstærkninger, men vi er også enige om, at skal vi hente nye spillere, så skal det være de rigtige. Derfor har vi ikke noget konkret på bordet endnu, lyder det fra Kasper Kristensen.

COACHES CHALLENGE er tilbage i Metal Ligaen Matchvinder havde ikke tid til fejring: Jeg skulle nå færgen