Udfordringer er der mange af i hele samfundet, og det er ikke kun sporten, som er berørt. Opbakningen er kolossal fra både fans og samarbejdspartnere - ikke desto mindre står det klart, at forudsætningerne for levering af de forpligtigelser, vi har, ikke helt kan opfyldes under nuværende restriktioner. Derfor bliver alle Unlimited-kunder refunderet efter følgende model:
Eksempel:
100kr. i abonnement om måneden
100kr. x 12 måneder = 1200kr.
1200kr. / 24 grundspilskampe = 50kr. pr. kamp
For hver afviklet hjemmekamp under restriktioner refunderes du som Unlimited-kunde med 50kr. Det vil sige, har der været tre kampe i september refunderes du med 150kr.
Kompensationen fortsætter indtil der åbnes op for flere tilskuere i arenaerne.
80% reglen er ligeledes suspenderet (gældende fra sæsonstart) og vil først blive gjort gældende, så snart kapaciteten og rammerne tillader alles fremmøde igen.
Lige nu udvikles teknikken omkring tilbagebetalingerne med vores gode samarbejdspartnere hos Venue Manager. Kompensationen udbetales samlet over én gang og vil finde sted, så snart vi nærmer os normale tilstande i hallerne. Vi holder Jer orienteret.
Hvad skal jeg gøre som Unlimited-kunde for at få refusion
Du skal ikke gøre noget. Refusionen sker automatisk til alle. Skulle enkelte kunder være i restance har skiftet betalingskort eller andet – så bliver der ikke foretaget refusion, før disse forhold er på plads. Det forhold skal I alle selv sikre på jeres individuelle profiler.
Hvad skal jeg gøre som alm sæsonkortholder.
Du skal ikke gøre noget endnu.
Vi tilgodeser vores almindelige sæsonkortholdere, som kompenseres efter den samme refusionsmodel som Unlimited kunder.
Når sæsonen eller restriktionerne slutter, opgør vi antallet af spillede kampe, og kontakter dig vedrørende bankkontonummer til tilbagebetaling.
Grunden til at vi vælger denne model for sæsonkortholder, er den store administrative byrde der ligger i manuelle tilbagebetalinger.