Det er altid glædeligt når vores spillere forlænger kontrakterne. Derfor er vi utrolig glade for at kunne offentliggøre, at Mads Larsen og Nikolaj Krag Christensen bliver i White Hawks i den kommende sæson.

De er begge to spillere der har god erfaring fra Metal Ligaen, men fælles for dem begge er, at de stadig kan blive endnu bedre end de er nu. De har fremtiden foran sig stadigvæk, og er begge utrolig dedikerede til deres sport. De arbejder stenhårdt til træning hver eneste dag, og det er to spillere der i sidste sæson tog et stort ansvar.

Mads Larsen skal i gang med sin femte sæson i White Hawks, og han når at blive 25 år inden sæsonen tager sin begyndelse. En stærk back, der i sidste sæson spillede på et meget højt niveau. Det blev til hele 37 point, hvilket beviste, at Mads Larsen også er et stærkt offensivt kort. Vi forventer os meget af Mads Larsen i den kommende sæson, hvor han igen bliver en af de bærende kræfter på holdet.

Selv siger han om forlængelsen af kontrakten.

-Jeg har aldrig lagt skjul på, at jeg er rigtig glad for at være i Frederikshavn. Både på og uden for banen. Derfor var det ikke den store overvejelse for mig, om jeg skulle fortsætte i Frederikshavn, da jeg var meget interesseret i at fortsætte.

- Vi havde en meget op og ned sæson sidste år, men vi beviste også at vi kunne spille rigtig god ishockey. Det resulterede også i at vi vandt et trofæ, og det skal vi tage med os til den kommende sæson.

Samtidig har Nikolaj Krag Christensen også sat sin underskrift på en ny kontrakt, og han skal i gang med sin anden sæson i White Hawks. 27 point blev det til i hans debutsæson i Frederikshavn, og den 21-årige forward faldt utrolig godt til i byen og på holdet. Hans offensive kvaliteter er uomtvistelige, og samtidig så vi flere gange hans gode teknik slå til i nogle afgørende straffeslagskonkurrencer.

Vi er rigtig glade for også at have Nikolaj Krag Christensen tilknyttet holdet i 2020/2021 sæsonen, og han siger selv om forlængelsen af kontrakten.

-Jeg er rigtig glad for forlængelsen af kontrakten. Jeg er glad for at være i Frederikshavn, og er glad for den rolle jeg har på holdet. I sidste sæson vandt vi Final 4, og det giver blod på tanden til forhåbentlig at få en guldmedalje i den her sæson. Jeg bliver i København sommeren over, men kommer op og deltager i sommertræningen flere gange, hvis det bliver åbnet op for fælles træning.

PRESSEMEDDELELSE: 5 unge på kontrakt Continental Cup: Frederikshavn mod FC Barcelona?