Vi kan med stor glæde offentliggøre, at vi har skrevet kontrakt med den 23-årige målmand Mathias Seldrup for de kommende to sæsoner.

Mathias Seldrup er født og opvokset i Herning, hvor han har været i god skole i den midtjyske ishockeykultur. For fire sæsoner siden tog han springet til Esbjerg, hvor han flere gange har voldt os problemer.

Vi ser meget frem til samarbejdet med Mathias Seldrup, der er en meget talentfuld og ambitiøs keeper. Han er ikke færdig med at lære endnu, og vi tror, vi kan udvikle ham yderligere i Frederikshavn. Vi har tidligere haft danske keepere som førstemålmænd med stor succes, hvor vi jo tidligere blandt andet har hentet Frederik Andersen, Georg Sørensen og Thomas Lillie.

Selv siger Mathias Seldrup om skiftet fra Esbjerg til Frederikshavn.

-Jeg er rigtig glad for at skulle spille i Frederikshavn til næste sæson. White Hawks er altid en topklub, der har store ambitioner, og det har jeg også selv. Jeg har kun hørt godt om klubben og byen, og det er et rigtig godt sted at være. Mine ambitioner er at være fast førstemålmand for en topklub, og jeg er klar til at bevise mit værd, og levere fra dag et. Jeg ser frem til samarbejdet med Jari Pasanen, som jeg er sikker på kan lære mig meget.

Mathias Seldrup kommer til at spille med nummer 83 på ryggen, og han flytter til Frederikshavn i løbet af sommeren.

Vi glæder os rigtig meget til at se Mathias Seldrup mellem stængerne for White Hawks.

Unlimited Hockey FAQ PRESSEMEDDELELSE: Lucas Andersen til White Hawks