Vi kan med stor glæde offentliggøre, at vi har skrevet kontrakt med 31-årige Thomas Spelling for den kommende sæson.

Thomas Spelling kommer til White Hawks med seks danske mesterskaber, tæt ved 30 CHL kampe, over 100 landskampe på diverse landshold, og to A VM i bagagen. Han har gennem de sidste 10 år bevist sig i den danske liga, hvor han har spillet for SønderjyskE og Aalborg Pirates. I sine unge år, var han også med til at vinde mesterskaber med barndomsklubben Herning Blue Fox.

Sportschef Kasper Kristensen udtaler følgende.

-Vi ser utrolig meget frem til at få Thomas Spelling ind i truppen. Han har igennem mange år været en stor profil i dansk ishockey, og har, i de klubber han har været, haft en stor andel i den succes der er opnået. Hans pointgennemsnit har altid været på et højt niveau, og han bliver en vigtig brik i vores powerplay i den kommende sæson. Jeg har haft mange gode snakke med ham, og jeg er ikke i tvivl om, at Thomas stadig er sulten efter at vinde noget, og den sult kommer han til at bringe med ind i omklædningsrummet, hvor han sammen med de andre rutinerede kræfter, skal være et omdrejningspunkt for de unge, lyder det fra Kasper Kristensen.

Selv udtaler Thomas Spelling.

-Jeg ser selv muligheden for at genstarte min karriere, med et klubskifte til Frederikshavn White Hawks. Jeg kender jo Frederikshavn rigtig godt, og har i mine unge dage flere gange været på hockeyskole heroppe, hvilket jeg har været glad for. Jeg har snakket en hel del med sportschef Kasper Kristensen, og de snakke har været spændende, hvor jeg har mærket, at White Hawks virkelig vil mig. Det har været det vigtigste for mig. Jeg synes, deres ambitioner ligner meget mine, nu hvor man skal genrejse White Hawks, og gerne komme på vanligt niveau. Det vil jeg gerne være en del af, og ser meget frem til at komme i gang i klubben inden længe, lyder det fra Thomas Spelling.

Vi ser rigtig meget frem til at byde Thomas rigtig velkommen i klubben til august, hvor han samtidig bliver udstyret med trøjenummer 53.

PRESSEMEDDELELSE: Todd Winder forlænger med White Hawks Rasmus og Thomas Søndergaard forlænger