Vi kan med glæde offentliggøre endnu en forlængelse til den kommende sæson. 27-årige Todd Winder kommer tilbage, akkurat som han netop har afsløret i en video på de vores sociale medier.

Canadieren arbejder lige nu benhårdt med sommertræningen hjemme i Canada, men vender i løbet af sommeren tilbage til Frederikshavn, hvor han har skrevet under på en ny et-årig aftale med klubben.

Sportschef Kasper Kristensen udtaler

-Todd blev lynhurtigt en publikumsyndling i sidste sæson, hvor han fandt en stor plads i hjerterne på vores fantastiske fans. Han leverede 40 point i 48 kampe, hvilket må siges at være mere end godkendt, med tanke på den sæson vi havde. Nu kommer Todd retur, hvilket vi ser meget frem til. Nu kender han klubben, byen og ligaen, så der skal ikke den store tilvænning til, når han træder ind på isen igen. Han vil få en stor rolle på holdet, hvor vi jo allerede har set hvilke kvaliteter han har, og vi tror på, at der kan bygges endnu mere på hos ham, lyder det fra Kasper Kristensen.

Selv siger Todd Winder

-Jeg nød mit første år i Frederikshavn, selvom resultaterne ikke var med os. Fansene var meget imødekommende, og byen tiltaler mig meget. Derfor er jeg spændt på at komme tilbage, og glad for, vi kunne lave en aftale for endnu en sæson. Jeg tror på, at det hold vi får, bliver konkurrencedygtigt til at klare sig godt i Metal Ligaen, og jeg synes allerede nu, at klubben har hentet nogle vigtige brikker til sæsonen. Jeg har en stor motivation på at komme tilbage til byen, klubben og holdet, og ser frem til at møde alle de nye og kendte ansigter igen, lyder det fra Todd Winder.

Vi glæder os til at byde Todd velkommen tilbage, og han bliver naturligvis udstyret med sit trøjenummer 89, der ligger klar på hans plads i omklædningsrummet.

PRESSEMEDDELELSE: Gorm Topholt forlænger kontrakten med to år PRESSEMEDDELELSE: Thomas Spelling til White Hawks