Den talentfulde forward har forlænget kontrakten med to år

Vi kan med glæde offentliggøre, at vi har forlænget kontrakten med vores talentfulde forward Mikkel Bertelsen. Kontrakten er gældende for de kommende to sæsoner.

20-årige Mikkel Bertelsen har rykket sig de seneste år i Metal Ligaen, og har under Jari Pasanens vinger taget store skridt i sin udvikling. Vi ser stadig Mikkel Bertelsen kan udvikle sig, og ser frem til at have ham i truppen i de kommende to år.

Mikkel Bertelsen har fået sin ishockeyopdragelse i Frederikshavn, og det er altid glædeligt når vores egne har lyst til at fortsætte i klubben. Vi har stadig som klub meget at give Mikkel, og omvendt har Mikkel så meget potentiale, at han kan give meget tilbage til klubben.

Han har i den forgangne sæson fået meget spilletid, og han har fuldt ud gjort sig fortjent til den spilletid. Det har han med hårdt arbejde hver eneste dag, og så er han dedikeret, og går ind til hvert skift med fuld koncentration.

Selv siger Mikkel Bertelsen om forlængelsen.

”Det er rigtig dejligt at have forlænget kontrakten med klubben, for de næste to år. Jeg skal samtidig begynde at læse til sommer, så det passer perfekt for mig at tage to år mere i White Hawks. Jeg håber, jeg kan blive ved med at udvikle mig som jeg har gjort indtil nu, og det er ingen tvivl om, at vi med den danskerstamme der ser ud til at fortsætte i klubben, har gode muligheder for at få spillet et godt hold sammen, der kan kæmpe med om guldet. Det er i hvert fald min store ambition at vinde guld”

Mikkel Bertelsen giver også lige tilskuerne et skulderklap.

” Vi har alle sammen savnet tilskuerne i den sæson, der lige er slut for os. Så det bliver virkelig skønt at se dem igen, både på hjemme og udebane. Vi har nogle gode fans, og så har vi også en god gruppe fans der støtter os når vi spiller på Sjælland”

Vi glæder os til to år mere med Mikkel Bertelsen i den hvide trøje.

PRESSEMEDDELELSE: Jeppe Vinther vender hjem Sidste Chance!