Vi får glæde af brødrene Søndergaard i endnu en sæson

Vi kan med glæde, på dagen hvor White Hawks spiller den sjette kvartfinale, offentliggøre kontraktforlængelse med brødrene Søndergaard.

Begge har skrevet under på en ny et-årig kontrakt, og bliver en del af det White Hawks der skal fortsætte den udvikling holdet har gennemgået i denne sæson.

-Vi er rigtig glade for at have fået Rasmus og Thomas underskrift på en ny aftale, gældende for næste sæson. Vi får altid en 110% indsats fra begge brødre, og det er tydeligt, at de viser klubfølelsen, hver eneste gang de trækker den hvide trøje over hovedet. Deres betydning i omklædningsrummet er enorm, hvor der bliver lyttet når de taler. Med det hold vi har haft i denne sæson, har begge virkelig fået gruppen til at stå sammen, og de har leveret på et meget højt niveau til træning og kampe. Vi er stolte over, at to kulturbærere er at finde i klubben igen i næste sæson, udtaler sportschef Kasper Kristensen.

Rasmus Søndergaard siger om forlængelsen af kontrakten.

-Jeg er glad for at skulle være en del af White Hawks igen i næste sæson, hvor jeg ser frem til at bygge yderligere på det spændende projekt klubben har søsat i år. Vi har som hold taget store skridt i sæsonen, og det har været fedt at være en del af. Samtidig har jeg en familie der bakker 100% op om, at jeg kan være ishockeyspiller på det her niveau, for uden deres uvurderlige støtte, kunne det ikke lade sig gøre, udtaler storebror Søndergaard.

Lillebror Thomas udtaler følgende om forlængelsen.

-Jeg føler stadig jeg er 100% motiveret til at spille, og lysten er der fortsat til at være med omkring Frederikshavn White Hawks. Derfor tager jeg en sæson mere. Samtidig har vi de sidste par måneder været inde i en rigtig god udvikling som hold, og det vil jeg gerne være med til at lægge yderligere på i den kommende sæson, udtaler Thomas Søndergaard.

Med underskriften fra begge brødre, er vi allerede godt i gang med at få udfyldt holdkortet til en spændende næste sæson.

WHITE HAWKS faldt med STOR ære Skæbnekamp tirsdag. Kan White Hawks fremtvinge en kamp 7?