Den unge talentfulde back har skrevet en to-årig kontrakt med White Hawks

Den 22-årige back Jonas Wilquin, der har fået hele sin ishockeyopdragelse i Aalborg, har skrevet en to-årig kontrakt med White Hawks. Det er med stor glæde vi kan indlemme Jonas Wilquin i truppen til de kommende to år, da han er en ung spiller, der stadig kan udvikle sig en hel del.

I sidste sæson var han en del af Aalborg Pirates truppen, hvor det blev til omkring 40 optrædener i den røde trøje.

”Jonas Wilquin er en ung spiller, der gerne vil spille med pucken, og som vi tror på vi kan udvikle yderligere. Vi ser derfor også meget frem til at se ham i Frederikshavn, når den nye sæson begynder, udtaler sportschef Kasper Kristensen.

Selv siger han om sin to-årige aftale med White Hawks.

-Jeg trængte til nye udfordringer i livet, og som spiller, og ser frem til at komme til Frederikshavn og spille. Jeg tror på jeg kan udvikle mig endnu mere som spiller i White Hawks, og ser frem til der skal ske noget nyt. Det bliver rigtig spændende for mig at komme i gang, og jeg glæder mig til at møde mine nye holdkammerater.

Vi glæder os til at byde Jonas Wilquin velkommen til august, og han vil blive udstyret med nummer 51 på ryggen.

PRESSEMEDDELELSE: Rasmus Søndergaard tager en tørn mere PRESSEMEDDELELSE: Tadeas Galansky tager to sæsoner mere i White Hawks